Obec Libřice - Spolky

Léta s letáky končí - Čez

 

Upozornění na odstávky elektřiny
už jen elektronicky.
Registrujte se a informace o plánovaných odstávkách
budete dostávat e-mailem a SMS.
Pohodlně
Zdarma
Včas
www.cezdistribuce.cz/sluzba
Váš provozovatel elektrické sítě
 
NECHTE SE INFORMOVAT
O ODSTÁVKÁCH ELEKTŘINY
E-MAILEM NEBO SMS
Je to snadné.
Krok 1
Zaregistrujte se na webové stránce:
www.cezdistribuce.cz/sluzba
Krok 2
Vyplňte:
EAN kód (18místný číselný kód najdete na vyúčtování
za elektřinu)
Datum narození zákazníka / IČO
E-mail pro potvrzení nastavení služby
Krok 3
Registrovat můžete až 3 e-maily a 1 telefonní číslo pro SMS.
Informace o odstávkách tak mohou chodit nejen Vám, ale
i ostatním členům rodiny nebo například nájemníkům.
A máte HOTOVO!
O plánovaných odstávkách elektřiny budete informováni
zdarma, minimálně 15 dnů předem e-mailem a SMS.
Váš provozovatel elektrické sítě
 

Kronika

 

Kroniku si můžete přečíst na internetu!

Postup:

1) www.vychodoceskearchivy.cz

2) klik na "Státní okresní archiv HK"

3) na levé stranš klik na "Archivní fondy"

4) v okénku "hledat" zadat  "Libřice"

5) klik na "Libřice"

6) klik na "Digitalizované archiválie"

7) klik na "Pamětní kniha", kterou chci číst

D-Test nabídka zdarma!

D-Test nabízí pro naše občany následující služby zcela zdarma:

 

Poradna pro spotřebitele

 

Zkušení právní poradci vyřizují dotazy a stížnosti spotřebitelů telefonicky, e-mailem i osobně.

Spotřebitelům pomáhají řešit reklamace zboží, uzavírání a rušení nejrůznějších smluv, problémy s předváděcími a podomními prodejci, vztahy s mobilními operátory, dodavateli energií, pojišťovnami, bankami atd.

Poradenství je poskytováno zcela zdarma, pouze při využití poradenské linky 299 149 009 platí volající běžný tarif pevné linky. Poradna je v provozu každý všední den od 9 do 17 hodin.

 

Vaše stížnosti

 

Jedná se o internetovou službu na webových stránkách: www.vasestiznosti.cz

 

Spotřebitelé, kteří nejsou spokojeni s jednáním podnikatelů, mohou svěřit svůj problém do systému mimosoudního řešení sporů. Dořešení spotřebitelských sporů je zcela bezplatné.

 

Příručky

 

Jak na koupi ojetého vozu, aby si spotřebitelé věděli rady přinákupu ojetéhovozu nejen v autobazarech, zejména při ověřování technického stavu a prověřování původu vozidla, při samotné fyzické prohlídce vozu a uzavírání kupních smluv. Chcete-li si ji prohlédnout, nechte si ji poslat na e-mail na stráncewww.dtest.cz/ojetina.

 

Spotřebitelská práva v novém, která stručně shrnuje všechny podstatné změny v novém občanském zákoníku účinném od 1. ledna 2014 a usnadní spotřebitelům orientaci v nové právní úpravě jejich spotřebitelských práv a povinností.K dispozici na stránce www.dtest.cz/brozura.

 

Jak nespadnout do pasti varuje spotřebitele před riziky nákupu zboží a poskytování služeb při předváděcím a podomním prodeji a dává pomocí vzorového dopisu návod, jak od nechtěné smlouvy odstoupit.K dispozici na stránce www.dtest.cz/past

 

- Stovka triků obchodníků pomáhá spotřebitelům díky informacím vyhnout se četným úskalím, která jim hrozí při nákupech zboží i služeb. Brožura obsahuje přesně sto triků, jimž čeští spotřebitelé podle zkušeností spotřebitelské poradny dTestu nejčastěji musí čelit, a praktická doporučení, jak se jim bránit. Nalézt ji můžete na stráncewww.dtest.cz/triky.

 

Samolepky

 

Nevhazujte reklamu má pomoci od poštovních schránek přeplněných letáky a jinými reklamními nabídkami, kterou musí doručovatelé respektovat pod sankcí pokuty.

Náhled samolepky \"Nevhazujte reklamu\"

Prodejci, nezvoňte, jejímž nalepením dává spotřebitel jasně najevo nezájem o nabídky podomních obchodníků, a tím je může odradit od obtěžujících pokusů se na něho dozvonit.

Náhled samolepky \"Prodejci nezvoňte\"

"Šmejdi" na DVD

Spotřebitelský plakát

Zdigitalizovaná

KRONIKA obce

www.vychodoceskearchivy.cz

více info Kronika